Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Ekonomisk Coach ?!

Standard Ekonomisk Coach ?!

Hej !

Jag undrar om det är någon på detta forum som kan rekommendera mig en bra ekonomisk coach?

Jag skulle vilja ha tips och hjälp att lägga upp en plan med huvudfokusering på att bygga upp en riktigt bra ekonomi (förmögenhet), med planering av tillvägagångs sätt, karriär och studier på bästa möjliga sätt och efter min situation.

Jag skulle helst vilja prata med någon som själv byggt upp en förmögenhet från grunden, som har tips och tror sig kunna hjälpa mig på bästa möjliga sätt.

Obs ! Det behöver ju så klart inte var en så kallad "coach", en "vanlig" person som lyckats bra, har tips att ge mig och tror sig kunna hjälpa mig går också bra.

Vill du inte skriva här kan du även nå mig på diiiio@hotmail.com

Tack på förhand ! /Manne
    Senast redigerat av Manne den 2007-11-03 klockan 18:44.

Standard Hej

Är också nyfiken på en sådan person.

Maila gärna mig på info@abrahamgeorges.com kan gärna utbyta tjänster.

Reg.datum
    jan 2008

Standard Ekonomisk Coach!

Hej ni där,

Har sökt en sådan länge men inte funit vad jag letar efter.
    ställer mig därför i raden av sökanden och hoppas att någon, inom ne snar framtid, vet vart man vänder sig.

Mvh,

Gita

Reg.datum
    nov 2008

Standard Coach eller rådgivare?

Jag är en utbildad coach men har inte tjänat ihop min stora förmögenhet ännu.

En coach är någon som arbetar med att hitta dina egna svar för att nå dina mål. Det är en väsentlig skillnad i jämförelse med tex en rådgivare som ger dig råden för att ta dig vidare.

Om ni söker en coach så var noga med vilken utbildning coachen har, fråga om den utbildningen är ackrediterad för att veta att utbildningen har en godkänd standard. Det finns i dagsläget endast fyra sådana utbildningar i Sverige.

Har ni mer frågor så ös på! :-)

Reg.datum
    jan 2008

Standard Ekonomisk Coach!

Hej!

Kul att äntligen få ett svar på den här frågan...!
    Jag undrar nu: Går det att anlita dig? Har du någon hemsida? Hur jobbar du och vad har du för referenser?

Mvh,

Gita

Reg.datum
    nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gita Visa inlägg
    Hej!

Kul att äntligen få ett svar på den här frågan...!
    Jag undrar nu: Går det att anlita dig? Har du någon hemsida? Hur jobbar du och vad har du för referenser?

Mvh,

Gita
    Hej Gita!

Jo, visst går det bra. Jag tar kontakt med dig via "privat meddelande".

Reg.datum
    nov 2008

Standard

Oj, det ser ut som jag suttit och väntat vid datorn. Snabba uppdateringar via denna sida må jag säga.

Tänkte tillägg också att jag har kontakter med andra coacher förstås också för den som är intresserad. :-)

Reg.datum
    jan 2008

Standard Tack för ditt snabba svar!

Du kan nå mig på gita.ljunggren@luminus.se

:-)

Gita

Standard

Har inte så mycket övriga råd men vill tipsa om en bra, inspirerande bok i ämnet: "Vägen till din första miljon" av Tobias Schildfat. Behandlar främst aktieplaceringar etc och inte så mycket karriärsteg men kan vara nyttig att läsa iallafall.

10. Standard

Jag skulle helt sonika ta kontakt med någon som jag vet är ekonomiskt kunnig och som du litar på och sen helt enkelt fråga om han/hon kan tänka sig hjälpa dig för en viss ersättning. Är du riktigt seriös tar du hjälp från en expert i varje branch, försäkring, kreditkort, placeringar, aktier, etc etc.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •