Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Värt att ta ett smslån?

Standard Värt att ta ett smslån?

Nu är det så här att min TV gick sönder här om dagen och jag är i behov av en ny snabbt. Jag har dock bara ett par tusenlappar på kontot och behöver de till nästa lön kommer. Jag funderar därför på att ta ett smslån. Enligt denna hemsidan ska man kunna ta gratis smslån om det är första gången man gör det. Man jag undrar om det verkligen är helt gratis? Låter det inte för bra för att vara sant? Tillkommer inga extra avgifter eller något?

2. Standard

Om det låter för bra för att vara sant är det oftast de också. Men visst, det kan stämma. Dom kanske hoppas på att du inte lyckas betala tillbaka lånet (verkar vara få som klarar av att betala tillbaka smslån). Läs igenom avtalet noga innan du lånar några pengar så du inte åker på några onödiga utgifter. :)

Jag själv skulle aldrig ta ett SMSlån gratis, det måste ju finnas någon hake i det hela.. Eller?

3. Standard

Citat Ursprungligen postat av ylva1 Visa inlägg
    Nu är det så här att min TV gick sönder här om dagen och jag är i behov av en ny snabbt. Jag har dock bara ett par tusenlappar på kontot och behöver de till nästa lön kommer. Jag funderar därför på att ta ett smslån. Enligt denna hemsidan ska man kunna ta gratis smslån om det är första gången man gör det. Man jag undrar om det verkligen är helt gratis? Låter det inte för bra för att vara sant? Tillkommer inga extra avgifter eller något?
    Det stämmer kanske att det är gratis till en början. Men de räknar väl med att folk inte ska hinna betala tillbaka i tid och då lägger dem på fruktansvärda summor :P

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •