Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Köpa hus utomlands?

1. Standard Köpa hus utomlands?

Hej.
    Jag är intresserad av att köpa hus utomlands. Finns det någon här som delar detta intresse? Finns det någon som redan har gjort ett köp av hus utomlands eller är på väg att köpa?

Ni som är intresserade av att köpa hus (eller kanske lägenhet) utomlands, skriv gärna och berätta mer.

Tack på förhand

Standard

Jag har inte så jättemycket att tillföra mer än att jag har funderat på att köpa hus i Italien men det föll litegrann på att jag inte vet om jag är redo att "rota" mig på en plats. Vill fortsätta resa omkring.

3. Standard

Jag har skickat ett privat meddelande till dig.

Standard

Citat Ursprungligen postat av glidaren85 Visa inlägg
    Jag har skickat ett privat meddelande till dig.
    Hej!

Skriver här istället. Tanken var att ha som semesterboende men det föll på att viljan att resa omkring är för stor att köpa ett hus på en fast plats inte kändes aktuellt.

5. Standard

Okej. Känner du så idag också? Har du funderat någonting på Kroatien? Grannen till Italien, och enligt mig mycket vackrare land :)

Standard

Ja det är där jag står idag. Sen får man se i framtiden :-)

Kroatien har jag inte varit i så det har inte slagit mig som ett alternativ.

7. Standard

Kroatien ska du definitivt testa. Skicka ett PM till mig så berättar jag mer.

Tackar

Standard

Blir säkert någon tur dit med i framtiden.

9. Standard

jag har skickat ett PM till dig. Svara där!

Standard

Köpa hus utomlands mässan drar runt i Sverige just nu. Kanske kan vara något för dig?

Fair Media International AB

Stockholm 19-20 februari
    Göteborg 5-6 mars
    Malmö 19-20 mars
    Helsingfors 2-3 april

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •